? ??????????????Red? ????? ?? ???Rating: 4.8 (40 Ratings)??60 Grabs Today. 19647 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????????????Cherry Blossoms? ????? ?? ???Rating: 4.5 (13 Ratings)??42 Grabs Today. 9684 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Pesan Cikgu Ku.....

Kad Raya Dari Member2 Blog Ku...

Kad Raya Dari Member2 Blog Ku...
Nie Kan Raya Pertama Ku Terima Dari Kak Maiyah..

Kad Raya Ke 2 Dari Adik Ain....

Terima Kasih Ain.... Akak dah ambil pun Kad Raya.....

Kad Raya Ke 3 Dari Kak Zaza...

Award Dari Virginbitter

Award Dari Virginbitter
PERTAMA Kali aku dapat AWARD.. Terima Kasih Virginbitter....

Sabtu, 18 Julai 2009

Rindu Memaksaku Menyayangimu


Andai engkau mengerti


Perasaan di hati ini

Pasti engkau menyedari

Betapa hatiku merinduimu



Bukan mudahnya aku

Untuk melafazkan cinta

Sekali ku melafazkan

Sampai bila pun ku menyintamu



Rindu memaksaku menyayangimu

Tak daya ku menahan

Segala perasaan aku

Yang makin gelora

Setelah engkau menyedari

Sambutlah cintaku



Sepi mengajar aku

Tentang perlunya cinta

Walau pedih walau perit

Terpaksa aku menghadapi



Tiada apa yang engkau pinta

Sekadar kesetiaan

Selagi rindumu masih dihati

Cintamu terus bersemi



( ulang 1, 2 )



Francesca Peters

0 ulasan: